Descriere
Sortimentul a debutat în anul 1900, în cadrul petrecerilor de Anul Nou, devenind un succes imediat. Martini Extra Dry are un conţinut scăzut de zahăr şi unul puţin mai ridicat de alcool (18% în loc de 15%). Gustul deosebit al vermutului se datorează compoziţiei, care este atent selecţionată şi echilibrată pentru a obţine o armonizare perfectă a aromelor. De-a lungul timpului, Martini Extra Dry a câştigat în jur de 40 de premii naţionale şi internaţionale, inclusiv o distincţie din partea curţii regale din Belgia.
Culoare: Galben pal, cu reflexii verzui.
Miros: Parfum delicat de zmeură, mere, pepene galben, piersică, lămâie şi puţină miere.
Gust: Arome de mere, ierburi aromatice şi note lemnoase, cu o aciditate echilibrată.
Finish: Note aromate de piersică şi măr cu scorţişoară.
"Martini este considerat un ambasador al produselor italiene, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Vermutul şi vinurile spumante Martini se numără printre cele mai apreciate sortimente din categoria lor. Gustul vibrant, premiat de nenumărate ori al vermutului este rezultatul îmbinării a peste 40 de plante aduse din regiuni cu tradiţie. Povestea Martini a început în anul 1863 în Turin, atunci când Alessandro Martini, Teofilo Sola şi Luigi Rossi au fondat ceea ce avea să devină un brand iconic şi un simbol al stilului sofisticat italian. Entuziasmul, pasiunea şi dedicarea au fost ingredientele de bază ale afacerii lor, care a pornit cu avânt în cucerirea pieţei italiene şi mai apoi a pieţelor din New York, Rio şi Hong Kong. Astfel, în 1903, Martini era savurat în 70 de ţări. Marcello Dudovich şi Andy Warhol sunt doar doi dintre artiştii care şi-au asociat numele cu celebrele campanii ale brandului."
Specificatii
Caracteristici |
Brand
Martini |
Aspect
Alb |
Tara de origine
Italia |
Alcool
18% |
Imbuteliere
1L |