Politica de retur
Termeni si conditii retur produse
Returul produselor achizitionate de pe site-ul https://vinulbun.ro se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
In cazul persoanelor juridice - acestea nu au calitate de consumator - ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Atentie! Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Atac s.r.l. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Atac s.r.l. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau, daca Atac s.r.l. este de acord, pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Atac s.r.l. nu s-a oferit sa recupereze el produsul prin mijloace proprii. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor. Se restituie doar valoarea produselor. Nu se restituie sumele de bani aferente transportului sau taxele pentru alte servicii prestate in vederea efectuarii transportului. In cazul platilor online se vor returna banii in contul din care s-a efectuat plata initiala iar in cazul platilor ramburs se va returna suma intr-un cont bancar valabil deschis pe titularul comenzii initiale. Dupa anularea unei tranzactii cu cardul, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 zile, in functie de politica acesteia. De asemenea se accepta, in unele situatii si doar cu acordul ATAC s.r.l., returnarea sumei in numerar la sediul magazinului/sediului social. In aceasta situatie consumatorul se va prezenta la sediu cu produsul care se va returna si cu toate documentele de vanzare asupra lui intr-o zi si la o ora convenita in prealabil.
Exceptii privind dreptul de retur:
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
In lipsa unei alte intelegeri acceptate de catre Atac s.r.l. suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de pe factura initiala de vanzare.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica.
Procedura de retur se poate demara folosind formulartul de retur din contul dvs. de client, pagina Retur produse.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati folosind informatiile sau formularul din sectiunea contact.